ZAMÓWIENIA
1. Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?
Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 5 dniu roboczych.
2. Jak mogę anulować moje zamówienie?
Aby anulować zamówienie skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy w zakładce ‚kontakt’.
3. Czy mogę dodać produkt do już złożonego zamówienia?
Na ten moment taka opcja nie jest możliwa.
METODY PŁATNOŚCI/DOSTAWY
1. Jakie są metody płatności?
Oferujemy płatność za pomocą szybkich przelewów (Przelewy24) lub za pomocą przelewu tradycyjnego.
2. Jakie są metody dostawy?
Oferujemy dostawy poprzez kurier InPost oraz Paczkomaty InPost
3. Jaki jest najszybszy sposób wysyłki?
Dostarczanie paczki przez kuriera od momentu wysłania trwa od 1 do 2 dni roboczych.
4. Jaka jest najtańsza dostawa?
Najtańszą formą dostawy jest kurier InPost – 19,99 zł.
5. Czy zamówienie można odebrać osobiście?
Niestety nie ma takiej możliwości.
ZWROTY I REKLAMACJE
1. Czy mogę dokonać zwrotu jeśli rozmiar okaże się niewłaściwy?
Każdy klient ma prawo do zwrotu towaru, szczegółowe informacje odnośnie procedury zwrotu znajdują się na tej podstronie
2. Jak dokonać zwrotu?
Szczegółowe informacje odnośnie procedury zwrotu znajdują się na tej podstronie
3. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany produkt?
Zwrot środków dokonujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki na numer konta, z którego dokonano płatności za zamówienie.
4. W jakim terminie rozpatrywana jest reklamacja?
Reklamacja towaru zostaje rozpatrzona w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. W wyjątkowych sytuacjach termin może wydłużyć się do 21 dni. Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz powiadomienie na swój adres e-mail.
5. Ile mam czasu na złożenie reklamacji?
Reklamacje można składać do dwóch lat od momentu zakupienia produktu. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest posiadanie paragonu na daną rzecz oraz zgłoszenie reklamacji.